dinsdag 29 oktober 2013

Josephiena

Zelf ben ik graag opzoek naar mooie
scrapvellen of andere materialen
 
Wat ik bijv. mooi vind is Graphic 45
Waarschijnlijk zullen dat er meer zijn.
 
Josephiena had mij verteld dat er
bij haar een nieuwe lijn zou komen.
Ze had me heel nieuwsgierig gemaakt.
Wel wist ik dat het een designer
was die voor prima marketing
heeft gewerkt en nu met
een eigen lijn is gekomen.
 
 
Dit is 1 van de vellen.
De plaatjes zijn goed te gebruiken voor
kaarten, labels en bij andere projecten
 
Via onderstaande link komt u bij de andere vellen.
 
 
Josephiena heeft een nieuwsbrief gemaakt.
In deze nieuwsbrief staan ook varianten op het mini kerstalbum (kaart)
die u kunt maken op de hobbymaatjes/workshopdag.
Kijk maar eens op
 
Mocht u deze varianten willen maken laat het gerust weten.
Kijk ook eens bij haar andere creaties.
 
Tot gauw.
Bertina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten